joi, 5 februarie 2015

                                                 Reveniree ♥

Heii voua :) Imi cer mii de scuze ca nu am mai postat nimic din august, am luat o pauza, din cauza principalelor planuri si o sa incerc sa postez cat mai mult posibil. In timpul acestei pauze am facut multe schimbari, asa ca sper ca voi sa apreciati schimbarile facute, la felul meu de a fi :) 
O sa ma axez mult pe urmatoarele domenii: Cosmetice & MakeUp , Retete de gatit si Aplicarea unghiilor tehnice cu gel :)Pana atunci vom discuta un subiect interesant :)


Par fara matreata?! Posibil sau imposibil?
Solutia aici!
Exact fetelor, ati citit bine, am gasit solutia pentru un par cu volum, fara matreata,cu un miros placut t extraordinar de mic pentru toate acestea! Solutia o gasim in catalogul Avon, exact! Si nu vorbesc despre sampoanele de la Naturals sau Advance Techniques . Credeti-ma vi se va parea o prostie imensa cand o sa auziti despre ce e vorba!
Toate aceste rezultate le veti obtine folosind......................  AVON SENSES PEACEFUL REFLECTION [CREMA DE DUS] LA DOAR 8.99-11.99 LEI, in functie de oferta catalogului.
Exact! Crema de dus! :) Codul pt comanda este : 01149 .
Va recomand sa o folositi, si sa aveti incredere!
Cum am descoperit acest minunat "sampon"? Dintr-o joaca copilareasca. Imi placea foarte mult mirosul aceste creme de dus, si in timp ce faceam baie , m-am gandit asa: .. "Ce ar fi daca asi inceca sa ma spal pe cap cu crema asta de dus?? Trebuie sa incerc toate posibilitatile pentru un par fara matreata! ..."Si bine am si facut! Astfel , acum va pot impartasi acest "truculet":) 
Mai jos va voi pune o poza cu aceasta crema de dus :) [si da, are 500 ml :) ]
Sper sa va achizitionati acest "sampon", si pana la urmatorul post , va pup de nu va vedeti! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu