luni, 4 august 2014

Review PRODUSE AVON FOOT.

Buna fetelorr :3 M-am reintors cu un review al PRODUSELOR AVON FOOT.  Exact, toata gama AVON Foot Works. 
O sa incep cu primul "si ultimul" produs achizitonat de la ei:
1. Marine Salt, exfoliant pentru picioare. 
Acesta este un produs ORIBIL din punctul meu de vedere si nu merita cei 9.99 lei. Pe langa un miros neacceptabil, nu ajuta la nimic.
Calificativ: 4
2.Crema de masaj, healthy.
 Deci, nu stiu ce sa spun despre aceasta crema. Intradevar este foarte buna, revigoranta si e excelenta pentru picioarele umflate dupa o zi lunga de munca, dar textura si mirosul, lasa de dorit ....
                                                           Calificativ: 7,5
3.Avon Foot Works - Crema abraziva pentru picioare (menta si aloe)
 Nu am poza dar, acest produs le intrece pe toate. Singurul calificativ care ii se poate atribuii este "10". Merita! 
Calificativ: 10+
E bine dragelor :), eu trebuie sa merg in oras dar maine am sa continui articolul:) Aveti ceva preferinte? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu