vineri, 1 august 2014

Deci, cam aşa stă treaba cu primul meu blog ....

Bunnn. Deci, m-am gandit sa-mi fac si eu un blog :3 Cu toate cele>> tutoriale, revievuri etc :) Acum, sa va spun cate ceva despre mine>>
Ma numesc Oana, am 14 ani , sunt o fire ambitioasa si vesela. Sper sa ne intelegem foarte bine.
Poate unii va intrebati de ce am ales sa imi fac un blog... Si pentru asta, vreau sa v-o arat pe cea care m-a motivat, am observat cu cata fericire isi scrie postarile de pe blog si cat de mult ii pasa de cei care ii citesc blogul, aceste lucruri m-au impresionat foarte mult ♥ Pentru mine, inseamna MOTIVATIA mea  ♥ Ei ii multumesc din suflet pentru ca m-a impulsionat [ fara sa isi dea seama] >
Si asi dorii sa intrati si pe blogul ei, dand CLICK AICI puteti sa ii vizualizati pagina de facebook ♥
Intr-o alta ordine de idei, sper sa fac niste articole frumoase,interesante care sa va ajute si pe voi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu