vineri, 1 august 2014

BLOG Sale !!! Reduceri pana la 70%

Deci, am revenit cu un articol pentru cei care au nevoie de niste cosmetice noi, la preturi reduse :) Cred ca tuturor le-ar trebuii :)) Dar, am in limita stocului, cate 1-2 produse din fiecare :) 
PS: Pretul produsului include taxa de curierat :)

1. Spray Sleep Serenity pentru perna cu lavanda, pentru un somn odihnitor si linistit. Nou. 1 buc
eu mi-am cumparat unul si chiar functioneaza :) eu care de obicei, am probleme cu somnul :)
Pret vechi 18,99 lei , Pret de la mine: 9,99 lei

2. Demachiant Avon Care 3 in 1 . Nou.   1 buc
Pret vechi: 9,99 lei, Pret de la mine: 4,99 lei


3. Avon Advance Techiniques , ser pentru par, pentru un par moale si stralucitor. Folosit pe jumatate. 1 buc
Pret vechi: 24,99 lei .Pret la mine : 5,99 lei
4. Avon Sun+ Magin Tan, spuma autobronzanta. Nou! 2 buc

Pret vechi: 18.99 lei/buc.  Pret de la mine: 9.99 lei/buc

Daca va intereseaza , imi puteti trimite mesaj pe pagina mea de facebook [ CLICK AICI ] 


3 comentarii: